Friday, December 25, 2009

Alice Sebold - Minu armsad luud


Surnud ei vanane, nõnda ka 14-aastane Susie, kes kirjutab oma loo. Ta igatseb peret ning toetab neid kõikjal. Rõõmustab ja kurvastab lähedaste õnnes, õnnetuses.
Eriline, sest viib mõtlemise tasandi laiematele maisipõldudele, lähedasematele suhetele,
enam hetke hindamisele. Lugu, milles on piisuke muinasjuttu jõhkruses ühes südamlikkusega.
Veidi vastuoluline, ent sai lähedaseks.

Antud teosest on tehtud ka film, "My lovely bones", milles teevad kaasa näiteks näitlejad: Susan Sarandon(vanaema Lynn), Mark Wahlberg (isa Jack).

_______________________________________________________________________________________

Need olid armsad luud, mis olid kasvanud minu puuduoleku ümber: sidemed – vahetevahel kasinad, vahel ränga hinnaga saavutatud, kuid alati imelised, mis olid tekkkinud pärast minu surma. Ja ma hakkasin asju nägema viisil, mis lubas mul tunnistada maailma ka ilma minuta. Sündmused, mille minu surm esile kutsus, olid vaid luud, millest pidi teadmata ajal tulevikus uuesti keha moodustuma. Ja mina olin tulnud seda vaatama, kuna see hinnaline keha oli olnud minu elu.

No comments:

Post a Comment